Przejd藕 do g艂贸wnej zawarto艣ci

Powracam

 Hejka!

Powracam do Was po d艂ugiej nieobecno艣ci. Przepraszam, 偶e mnie nie by艂o. W sumie to nie wiem czemu zrobi艂am sobie przerw臋. Tak jako艣 wysz艂o. 

W tych kilku miesi膮cach uszy艂am 2 nowe horsiaki:

 HSKR Nova






HSKR Heavenly Queen




Jestem tak偶e w trakcie ko艅czenia realistyka. Nie jest to typowy realistyk z pianki tapicerskiej, ale jest wykonany z tektury (wn臋trze hh), pianka do pakowania przesy艂ek (na tekturze) i minkty przyklejonego do pianki tapicerskiej. Grzyw臋 ma z rozplecionej w艂贸czki. Do doko艅czenia zosta艂y mi jeszcze uszy i kij.


PS. Spr贸buj臋 dzisiaj zrobi膰 sesj臋 hallowenowo/jesienn膮 (troszk臋 sp贸藕nion膮, ale lepiej p贸藕no ni偶 wcale)



Komentarze

  1. Ten komentarz zosta艂 usuni臋ty przez autora.

    OdpowiedzUsu艅
  2. W ko艅cu! Ty chyba nie wiesz ile ja czeka艂am na ten post?! Mam nadziej臋 偶e teraz b臋dziesz cz臋艣ciej dodawa膰 posty :)

    OdpowiedzUsu艅
  3. Kiedy kolejny post?

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Trening skokowy 1#

Hej. Na pocz膮tku chcia艂am bardzo serdecznie podzi臋kowa膰 mojemu pierwszemu obserwatorowi o nazwie lololol. Twoja jedna obserwacja BARDZO motywuje mnie do dalszego rozwijania si臋 na tym blogu. O nowych obserwatorach b臋d臋 wspomina膰 w postach. Ale przejd藕my do rzeczy. Przychodz臋 z pierwszym postem z treningu skokowego. Nie by艂 to wed艂ug mnie fajny trening (lszy taki ni偶 偶aden), poniewa偶 nie mia艂am poczucia czasu i zrzucili艣my z Chupa Chupsem du偶o poprzeczek. Chupa Chups strasznie przyspiesza艂 przed przeszkodami. Musimy nad tym popracowa膰. Pod koniec treningu razem z Justyn膮 (ig:keppihevostali_jumii), z kt贸f膮 najcz臋艣ciej trenuj臋, porozk艂ada艂y艣my przy przeszkodach "straszaki". Na pocz膮tku m贸j wierzchowiec troch臋 si臋 ba艂, ale za pomoc膮 Justyny pokona艂 sw贸j l臋k. Na pocz膮tku filmu wida膰 tylko przeszkod臋, a dopiero po kilku sekundach m贸j przejazd. Przpraszam za to bardzo serdecznie. Tak si臋 niestety nagra艂o. Na tym filmie Chupa Chups ju偶 si臋 troch臋 uspokoi艂. Skaczemy tam przeszkod

Howrse

 Hejka ! Chcia艂am przeprosi膰 za kilkotygodniowy brak aktywno艣ci na blogu, ale popsu艂 mi si臋 telefon i nie mia艂am jak tu zajrze膰. Spr贸buj臋 nied艂ugo doda膰 jaki艣 post, ale nie gwarantuj臋, 偶e dam rad臋. Mam nadziej臋, 偶e zrozumiecie. Dzi臋ki :) Drug膮 spraw膮 jest gra "Howrse". Chcia艂am poinformowa膰, 偶e je艣li kto艣 z Was potrzebuje w tej grze np. gratulacji, owijek to wystarczy do mnie napisa膰 a ja postaram si臋 jak najszybciej odpisa膰 ;) Je艣li macie pilnie do sprzedania konia lub chcecie kt贸rego艣 ode mnie kupi膰, a go nie sprzedaj臋 to tak偶e mo偶ecie pisa膰. Dok艂adniejsze info o tym jakie konie najbardziej kupuj臋 znajduje si臋 na moim profilu na Howrse w prezentacji.  Nazwa mojego konta: KhtRabarbar